Monday, January 27, 2014

Pa smo vam še vedno kul

Ta teden sem si ogledala nadvse simpatični film The Ugly Truth, ki potihem nakazuje na eno ne ravno všečno tezo. Da se ženske moramo pretvarjati, da smo zabavne, seksi, spontane in nikoli tečne, da smo lahko zanimive za določenega moškega, v resnici pa si ena za drugo želimo imeti stvari (in tudi tega moškega) pod kontrolo. Pismo…

Če bi bilo to res, bi lahko vsi moški na svetu, ki iščejo takšno žensko, kar ta trenutek odnehali in se sprijaznili z večno samoto.

Zadeva pa bi definitivno lahko držala, če bi vsak posvetil eno uro svojega časa za ogled resničnostnega šova Bridezilla na TV3. Tam bi si lahko ogledal ženske z ultra PMS-om, ki se derejo vse povprek, se cmerijo in znašajo nad bodočim možem ter otežujejo življenje vsem okoli sebe. V glavi se pojavi logično vprašanje, zakaj se sploh poročiti s tako baburo?? Če bi bila jaz eden izmed ženinov v tistem šovu, me moja draga ne vidi nikoli več. Za mano bi se samo zvalil ogromen oblak dima, ko bi odpeljala z dvorišča hiše. Have a nice life, biatch!

Ah, kaj vse moški morate prenašati…

Vseeno sem dokaj hitro dobila odgovor. Kljub vsemu se v nas še vedno zaljubite, nas imate radi in bi vam bilo brez nas prekleto dolgčas. Nobena skrivnost ni, da se omenjeni film zaključi romantično s happy endom, pogled na nevesto v belem, ki je bila še včeraj bridezilla, pa je na koncu kljub vsemu poln zaljubljenosti.

1 comment: